Θανασης σεμιναριο μια ωρα την εβδομαδα για ένα με 2 μηνες
Επιθετικη διαφημηση να ακνουμε
Τικ τοκ να ρωτησεις τον καβαλαρη τι καμερα και μικροφωνο εχει και από που τα πηρε
Confict στα δικτυα να βαζουμε ρουτερ?? Να το δουμε με το support
Ελεγχοι πελατων γρηγορα με ένα κουμπί στο api με ένα κουμπί σε grid
Devexpress ανανεωση συνδρομης
Να φαινεται στο chat ολη η πορεία του μηνύματος
Net 8 να παμε καπου στον ιανουαριο
Αυτος που περναει το μήνυμα να εχει και την ευθυνη αν εκτελεστηκε
Γιωργος κάθε τελευταια Δευτερα του μηνα να μας φερνει excel με emails και πελατες που εκλεισε
Να βαλουμε υπενθυμηση στο κινητό του γιωργου το Lark για την συναντηση
Θεοδωρα Κάθε δευτερα αναφορα πωλησεων
Newsletter,Facebook Posts, Excel με Συνδρομες και Τιμες και Instagram Posts
Support να κάνουμε δύο σεμινάρια την βδομαδα από μια ωρα
Στο Site να περνάνε το manual να το ενημερωνουν ο θοδωρης και ο Γιαννης
Ροδη
Κλεισιμο ραντεβού για εγκαταστασεις – υπολοιπα
Πωλησεις σε περιπτωση κατι που χρειαζεται ενας πελατης
Διαγραφη chat μηνυματα
αναθεση μυνηματων από chat και Viber
Support entry level
Να αποφασισουμε ποιος θα μιλάει με τους πελάτες όταν έχουν παράπονα